Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sekretariat przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów, udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. Ponadto sekretariat wykonuje zapisy oraz wypisy wychowanków. Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub elektronicznie.
Kontakt:
- Telefoniczny: pod nr 46 855 45 14
- Korespondencyjny: e-mail: mlodek@vp.pl
- Adres do e-Doręczeń: AE:PL-32317-28108-DIUCB-18
Adres pocztowy:
- Młodzieżowy Dom Kultury w Żyrardowie
- 96-300 Żyrardów, ul. Stanisława Moniuszki 15
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są Dyrektorowi na bieżąco. Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania.
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski przyjmuje Dyrektor
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
W razie zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie. W protokole zamieszcza się datę przyjęcia skargi lub wniosku, imię, nazwisko (nazwę) i adres zgłaszającego oraz zwięzły opis treści sprawy.
Przyjmujący skargi i wnioski potwierdza złożenie skargi lub wniosku, jeżeli zażąda tego wnoszący.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia, w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 30-07-2024 - Edycja treści
- 26-07-2024 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 295